יום ראשון, 26 במרץ 2017

נקי בקליק

אם אתם זקוקים לשירותי ניקוי או פוליש מכל סוג, פנו לנקי בקליק. 21 שנות וותק בשוק, אנו מתמחים במתן שירותים שונים הקשורים לתחום הניקיון בין היתר, אנו מעניקים שירותי פוליש וניקיון רצפות מכל הסוגים, שירותי ניקיון לאחר שיפוץ, ניקוי וחיטוי יסודי של הבית, שירותי אחזקת מבנים ושירותי ניקיון שוטפים. (כולל פוליש, הברקה וחידוש של אריחים), שירותי ניקיון לאחר שיפוץ, ניקוי וחיטוי יסודי של הבית (כולל פנלים ותריסים), שירותי אחזקת מבנים ושירותי ניקיון שוטפים. תוכלו להתייעץ עם צוות העובדים המקצועי שלנו לגבי כל סוג בו אתם מעוניינים, ולקבל טיפים מועילים והצעת מחיר אטרקטיבית.
כבר כאשר תיצרו קשר עם נקי בקליק, תוכלו להתרשם מן המקצועיות ומטיב השירות. כבר משיחת הטלפון הראשונה, תזכו לקבל שירות אמין, אדיב ומקצועי. העובדים שלנו קשובים אל הצרכים שלכם, ויתאימו לכם תוכניות ניקיון אשר מתאימה באופן מדויק למה שאתם זקוקים לו.
ביקור ראשון עלינו
לאחר שתצרו קשר ותספרו לנו אודות הבית, המשרד או הבניין שאתם מעוניינים לנקות, עובדים מיומנים יגיעו עד לכתובת שלכם, ויוכלו לתת הצעת מחיר. יש לציין כי אנו מספקים ביקור והצעת מחיר חינם! לאחר שתקבלו את הצעת המחיר הרלוונטית לחלל שאתם מעוניינים לנקות ולהבריק, תוכלו להחליט אם אתם מעוניינים להמשיך בתהליך שבסופו תקבלו חדרים נקיים לחלוטין ואריחים מחודשים ומלאי ברק.
ניקוי מצוין – באחריות!
נקי בקליק מתחייבת לעמוד בסטנדרטים הגבוהים שהציבה לעצמה, וכל אחד מהעובדים שלנו מייחס חשיבות רבה לכך שכל הלקוחות יהיו מרוצים בסוף תהליך הניקוי. לא מרוצים? תוכלו לקבל עד 100% החזר כספי! כך, תוכלו להיות בטוחים כי אתם משקיעים את כספכם בתהליך ניקוי יעיל ומקצועי שבסופו יתקבלו התוצאות הרצויות.
במהלך שנות פעילותה הרבות, הותירה נקי בקליק אחריה הרבה מאוד לקוחות מרוצים. על מנת לשמוע ביקורות וחוות דעת על השירותים שלנו, תוכלו לבקר בדף הלקוחות המרוצים שבאתר.

לסיום, אם אתם מעוניינים בעבודת ניקוי והברקה מכל סוג ולא מוכנים להתפשר על פחות מהטוב ביותר – צרו קשר עוד היום עם נקי בקליק, ותוכלו ליהנות מביקור וקבלת הצעת מחיר בחינם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה